چگونه به محافظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به محافظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر

چگونه برای محافظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر؟ برای محافظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر به معنی به تاخیر انداختن یا جلوگیری از پیشرفت بیماری های کلیوی، به طوری که تقاضا بیمار را به اتخاذ اقدامات نسبی به موقع.
چه اقداماتی برای حفاظت از عملکرد کلیه از آسیب بیشتر مفید است؟
1. نگه داشتن رژیم غذایی مناسب
رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری کلیه، رژیم غذایی مناسب می توانید بار از کلیه سهولت و افزایش اثر درمانی ایفا می کند. بنابراین به عنوان یک بیمار به بیماری کلیوی، شما می بهتر یک برنامه رژیم غذایی را با توجه به شرایط خود را. در صورت امکان، شما می توانید از متخصص تغذیه خود را دنبال، آنها می توانند به شما کمک کند بزرگ را.
2. ورزش خفیف
شما می دانید، ورزش شدید ممکن است برخی از علائم را تشدید، حتی بدتر بیماری را. با این حال، ورزشی خفیف خوبی برای بیمار به بیماری کلیوی، به ویژه یوگا و تای جی، که نه تنها می تواند احساسات خوب را اما همچنین می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند.
3. درمان منظم
مشخص شده است که طب غربی می تواند آن علایم در یک زمان کوتاه بطور منظم احساس اما می تواند بافت کلیه آسیب دیده از ریشه آن را تعمیر نیست، و طب چینی می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند اما آن را به برخی بار به کار کنند. بنابراین بهترین درمان باید درمان منظم شامل هر دو از این درمان. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های معمولی که می تواند از آسیب بیشتر کلیه توسط ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب جلوگیری و بزرگ رگ های خونی است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا می خواهید برای محافظت عملکرد کلیه خود را از آسیب بیشتر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: